مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-30اقتصادي

80 میلیون مترمکعب دیگر از ذخیره سدهای کرمانشاه کم شد


به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه ذخیره سدهای کرمانشاه نسبت به دو ماه قبل نزدیک به 80 میلیون مترمکعب دیگر کاهش یافته است.

- محمودرضا شهلایی در گفت و گو با ایسنا، ذخیره کنونی 12 سد مخرنی استان کرمانشاه را 721 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: مابقی حجم یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعبی این سدها خالی است.

وی ادامه داد: هم اکنون نزدیک به 53 تا 54 درصد ظرفیت سدهای استان پر از آب است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم کمتری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود دو ماه قبل میزان ذخیره سدهای استان 792 میلیون مترمکعب بود، از کاهش حدود 80 میلیون مترمکعبی ذخایر سدهای استان طی دو ماه اخیر یاد کرد.

شهلایی با اشاره به سهم عمده سد گاوشان از ذخیره سدهای استان، اظهار کرد: به جهت استفاده از ذخیره این سد برای شرب شهر کرمانشاه، میزان ذخیره آن مدام کاهش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از یک ماه از ابتدای سال آبی جاری تا کنون به جهت آنکه بارندگی خاصی در سطح استان نداشته ایم، آورد سدهای استان نزدیک به صفر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه احتمال داد باز هم شاهد کاهش بیشتر حجم ذخیره سدهای استان تا شروع بارش های موثر پاییز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیون مترمکعب دیگر از ذخیره سدهای کرمانشاه کم شد

80 میلیون مترمکعب دیگر از ذخیره سدهای کرمانشاه کم شد