مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-30اقتصادي

پیش بینی برداشت 495 هزار تن چغندر قند از سطح مزارع استان همدان


معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پیش بینی برداشت 495 هزار تن چغندر قند از سطح مزارع این استان خبرداد.

- ایسنا/همدان معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پیش بینی برداشت 495 هزار تن چغندر قند از سطح مزارع این استان خبرداد.

محمد شهرام پرورش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برداشت محصول چغندر قند از مزارع سطح استان همدان آغاز و تاکنون 170 هزار تن محصول توسط چغندرکاران استان برداشت شده است.

وی سطح زیر کشت چغندر قند استان همدان را افزون بر 9 هزار و 300 هکتار برشمرد و افزود: تاکنون از این میزان سطح زیر کشت از سه هزار هکتار از مزارع، محصول چغندر برداشت شده و برداشت مابقی محصول مزارع نیز توسط چغندرکاران در دست انجام است.

پرورش با بیان اینکه محصول چغندر قند استان به کارخانه های فعال همدان، لرستان، قزوین، بنیاد اصفهان و نقش جهان اصفهان تحویل داده می شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو چغندرقند 12 هزار و 470 ریال با عیار 16 درصد از کشاورزان در حال خریداری بوده ضمن اینکه همدان در کشت چغندر قند از استان های مطرح سطح کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به برداشت 448 هزار تن محصول چغندر قند از سطح مزارع استان همدان در سال گذشته تصریح کرد: بیشترین سطح زیر کشت چغندرقند امسال استان همدان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 495 هزار تن چغندر قند از سطح مزارع استان همدان

پیش بینی برداشت 495 هزار تن چغندر قند از سطح مزارع استان همدان