مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 04:202021-10-30بين الملل

نهادهای جاسوسی آمریکا: شاید منشاء کرونا هرگز مشخص نشود


نهادهای اطلاعاتی آمریکا با انتشار تازه ترین گزارش درباره اینکه آیا کروناویروس از حیوانات به انسان منتقل شد یا اینکه حاصل نشت از یک آزمایشگاه بود، - گفتند شاید آنها هرگز نتوانند منشاء کووید-19 را مشخص کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی که از حالت محرمانه خارج شده، اعلام کرد که یک منشاء طبیعی و نشت از آزمایشگاه، هر دو فرضیه های ممکن درباره چگونگی مبتلا شدن انسان ها به سارس-کوو-2 برای اولین بار است.

اما طبق این گزارش، تحلیلگران اختلاف نظر دارند که کدام یک از آنها محتمل تر بوده و یا اینکه اصلا می شود هیچ ارزیابی قطعی ای انجام داد یا خیر.

این گزارش همچنین پیشنهاداتی مبنی بر ظهور ویروس کرونا به عنوان یک سلاح زیستی را رد کرد و گفت که طرفداران این نظریه دسترسی مستقیم به مؤسسه ویروس شناسی ووهان ندارند و به انتشار اطلاعات نادرست متهم شده اند.

این گزارش که روز جمعه منتشر شد، به روزرسانی بررسی 90 روزه ای است که دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در ماه اوت منتشر کرد؛ آن هم در بحبوحه درگیری های سیاسی شدید بر سر میزان تقصیر چین بابت تأثیرات این همه گیری جهانی به جای دولت هایی که ممکن است به اندازه کافی برای حفاظت از شهروندان سریع وارد عمل نشده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای جاسوسی آمریکا: شاید منشاء کرونا هرگز مشخص نشود

نهادهای جاسوسی آمریکا: شاید منشاء کرونا هرگز مشخص نشود