مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-29سياسي

دولت سیزدهم رفع دغدغه مسکن جوانان را در اولویت قرار دهد


رفع دغدغه مسکن جوانان از جمله مواردی است که انتظار داریم دولتمردان در دولت سیزدهم به آن توجه ویژه داشته باشند.

- ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: نقش دانش آموزان و نوجوانان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنبش های ضداستکباری در کشورمان ویژه است و باید این رشادت ها همواره گرامی داشته شود.

وی افزود: هزاران دانش آموز برای دفاع از ارزش های انقلاب و حفظ امنیت و آرامش جامعه جان خود را فدا کردند لذا گرامیداشت نام و یاد آنها وظیفه ای ملی است.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های این هفته با اشاره به نوع دوستی و خیرخواهی مردم کردستان در عرصه های مختلف اظهار کرد: همان طوری که افراد خیرخواهی پیدا می شوند که زمینه ساز آزادی چندین نفر زندانی جرایم غیر عمد می شوند انتظار داریم که در راستای رفع دغدغه های جوانان نیز این امور گسترش یابد.

ماموستا رستمی افزود: از مسئولان دولت سیزدهم انتظار داریم که برای رفع دغدغه های معیشتی مردم تلاش بیشتری داشته باشند و برای تأمین مسکن جوانان هم برنامه ای عملیاتی را اجرایی کنند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار مقابله با محتکران ارزاق عمومی شد و اظهار داشت: این افراد پیش مردم و خداوند متعال رسوا هستند و باید با آنها برخورد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم رفع دغدغه مسکن جوانان را در اولویت قرار دهد

دولت سیزدهم رفع دغدغه مسکن جوانان را در اولویت قرار دهد