مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-29اقتصادي

فتنه اختلال در سامانه سوخت ناکام ماند/ ایجاد نارضایتی حربه دشمن


امام جمعه کالپوش بابیان اینکه ایجاد وقفه در سامانه سوخت فتنه ای بود که با هوشیاری مردم ناکام ماند، گفت: ایجاد نارضایتی مهم ترین حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع روستای حسین آباد بابیان اینکه حمله سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت روز دوشنبه ساعت 11 صبح موجب اختلال سراسری در جایگاه ارائه سوخت شد، ابراز داشت: با ورود سریع دستگاه های ذی ربط این اختلال در برخی از جایگاه ها مشکل برطرف و هم اکنون روند بازگشت جایگاه ها به مدار ادامه دارد.

وی بابیان اینکه انتخاب زمان و محور حمله نشان طراحی قبلی از سوی دشمن دارد، افزود: سالگرد آشوب های بنزینی از یک سو و اختلال در بنزین رسانی اروپا و خصوصاً انگلیس از سوی دیگر و ایجاد نارضایتی از دولت مردمی و فشار بر ایران در آستانه مذاکرات بر جامیش، ازجمله مهم ترین اهداف سیاسی دشمنان است.

تفاوت اقدام مدیران انقلابی با غرب گرا امام جمعه بخش کالپوش بابیان اینکه دشمن در این مرحله دچار یک خطای محاسباتی و عجله در انتخاب زمان حمله شد، ابراز داشت: مردم ایران با درک درست از موقعیت، به روشنی هدف حمله دشمن را تشخیص دادند و شهرها دچار التهاب نشد زیرا به خوبی دیدند دشمن با اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه اختلال در سامانه سوخت ناکام ماند/ ایجاد نارضایتی حربه دشمن

فتنه اختلال در سامانه سوخت ناکام ماند/ ایجاد نارضایتی حربه دشمن