مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-29سياسي

مراجع تقلید در دفاع از کیان وارزشهای اسلامی دلسوزانه عمل کرده اند


مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در بیانیه ضمن دفاع از جایگاه رفیع مرجعیت دینی گفت: مراجع تقلید در تاریخ جامعه اسلامی در دفاع از کیان و ارزش های اسلامی دلسوزانه عمل کرده اند.

- متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مرجعیت در اندیشه اسلامی و مکتب اهلبیت (ع) از جایگاهی رفیع و با عظمت برخوردار است و صیانت از آن وظیفه شرعی و انقلابی و ملی همگان است و همواره امام راحل (قدس سره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) بر آن تاکید داشته اند.

مراجع تقلید شیعه همواره در طول تاریخ پر از فراز و نشیب جامعه اسلامی، در دفاع از کیان اسلام، ارزش های اسلامی و مکتبی و حقوق و منافع مردم مسلمان و ملت ایران پیشرو بوده، بابصیرت، آگاهی و دلسوزی نسبت به حل مشکلات، نقش خویش را مجاهدانه ایفا کرده و می کنند و خاطرات فراوانی در اذهان مردم متدین ایران از این نقش آفرینی های به-هنگام نقش بسته و به یادگار مانده است.

در این روزها، واکنش ناروا و دور از انصاف نسبت به دیدار یکی از قله های علمی حوزه های علمیه و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (دامت برکاته) که سابقه ای درخشان و دیرین و پرافتخار در خدمت به اسلام عزیز و حوزه های علمیه و نظام اسلامی و مکتب جعفری داشته اند و از باب خیرخواهی و دلسوزی نسبت به وضعیت اقتصادی و فشارهای کمرشکن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجع تقلید در دفاع از کیان وارزشهای اسلامی دلسوزانه عمل کرده اند

مراجع تقلید در دفاع از کیان وارزشهای اسلامی دلسوزانه عمل کرده اند