مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 03:152021-10-28پزشكي

طرح «پزشک خانواده» تا سه ماه آینده اجرایی می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان قم از راه اندازی طرح «پزشک خانواده» و نظام ارجاع تا سه ماه آینده خبر داد و از مردم خواست تا برای ارجاع به نزدیک ترین پزشک، - محمدرضا فخاریان قمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به افزایش 82 تخت آی سی یو به زیرساخت های درمانی دولتی قم در دوران شیوع رایگان از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همچنین یادآور شد: 583 مرکز درمانی در قم، خدمات بیمه سلامت را ارائه می کنند.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره مشکل آزمون وُسع در تمدید بیمه سلامت اذعان کرد: البته انجام این آزمون در شرایط کرونایی حذف شده، اما در عین حال قانون به این موضوع تصریح دارد، اگرچه دولت جدید نیز برنامه هایی برای افزایش خدمات بیمه ای مطرح کرده است.

فخاریان درباره پوشش هزینه های دندانپزشکی در بیمه سلامت نیز تصریح کرد: منابع ناچیز سازمان بیمه سلامت، گران بودن خدمات دندانپزشکی و همچنین لوکس بودن برخی از این خدمات، امان بهره مندی از مزایای بیمه سلامت در عرصه دندانپزشکی را سخت کرده است، بویژه آن که حدود 90 درصد منابع بیمه سلامت از سوی دولت تأمین می شود.

وی با اشاره به پیشرفت های سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمات به مردم تأکید کرد: البته سیستم بیمه سلامت بی نقص نیست و ضروری است تا همه گونه تلاش برای افزایش خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پزشک خانواده» تا سه ماه آینده اجرایی می شود

طرح «پزشک خانواده» تا سه ماه آینده اجرایی می شود