مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 21:002021-10-28سياسي

افزایش دفاتر قضایی در خوزستان/ اختصاص230 میلیاردتومان به خوزستان


رییس قوه قضاییه از اختصاص 230 میلیارد تومان اعتبارات مازاد سالیانه برای خوزستان خبر داد و بیان کرد: با توجه به لحاظ اهمیتی که خوزستان دارد با افزایش دفاتر خدمات قضایی موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به خوزستان و در نشست خبری اظهار کرد: خوزستان استانی است با مختصات و ویژگی های خاص و ظرفیت بالقوه بالایی دارد اما با محرومیت زیادی به خصوص در بخش هایی از این استان وجود دارد.

رییس قوه قضاییه افزود: بنده با مطالعاتی که در این ماه های اخیر داشتم به نظرم رسید که باید اقدامات فوق العاده ای و بیش از حرکت های آتی و متعارف در خصوص این استان صورت بگیرد.

وی ادامه داد: هیئتی از قبل به استان اعزام شد و همه بخش های مربوط به قوه قضاییه اعم از دادگستری و سازمان های وابسته را بررسی کردند و تمام نقاط ضعف و قوت و نیازمندهای این استان را از لحاظ ساختار، کمبود نیروی انسانی و تجهیزات بررسی کردند.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: در این سفر با این همین ویژگی از بیشترین مدیران استفاده کردیم و تقریباً همه مدیران عالی قوه قضاییه در این سفر همراه داشتند و برای آنها مأموریت خاص تعریف شده و برخی از آنها نیز از شهرستان های خوزستان مختلف بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دفاتر قضایی در خوزستان/ اختصاص230 میلیاردتومان به خوزستان

افزایش دفاتر قضایی در خوزستان/ اختصاص230 میلیاردتومان به خوزستان