مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-28سياسي

ایران با درایت مقام معظم رهبری سرپا است/تدوین سند جامع حرم شاهچراغ(ع)


تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تاکید کرد که در حالیکه بسیاری از کشورها برای اداره امورشان مانده اند، ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) الحمدالله سرپا ایستاده است.

- ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تاکید کرد که در حالیکه بسیاری از کشورها برای اداره امورشان مانده اند، ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) الحمدالله سرپا ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در نشست مشترک مسئولان و مبلغین قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز، ضمن قدردانی از فعالیت های جهادی، تبلیغی و فرهنگی این قرارگاه، گفت: در راستای تاکیدات مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نهضت سراسری مواسات و کمک های مومنانه در ایام کرونا، قرارگاه عمار گام های مهمی برداشته است و این شایسته تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) کلانتری با بیان اینکه خداوند را شاکریم از اینکه رهبری داریم که پیامبرگونه کشور را اداره می کنند، اضافه کرد: اگر رهبر معظم انقلاب نبودند، نمی توانستیم کشور را در مقابله توطئه های دشمنان بیمه کنیم و از جمله درایت های معظم لَه در زمینه فراخوان همگانی پویش مواسات و کمک های مومنانه است که جلوی فتنه های گسترده ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با درایت مقام معظم رهبری سرپا است/تدوین سند جامع حرم شاهچراغ(ع)

ایران با درایت مقام معظم رهبری سرپا است/تدوین سند جامع حرم شاهچراغ(ع)