مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:452021-10-28اقتصادي

روند سوخت رسانی در فارس مناسب است


استاندار فارس ضمن قدردانی از رفع مشکل ایجاد شده در سوخت رسانی، بر لزوم اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات مشابه، روند سوخت رسانی در فارس را مناسب ارزیابی کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس ضمن قدردانی از رفع مشکل ایجاد شده در سوخت رسانی، بر لزوم اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات مشابه، روند سوخت رسانی در فارس را مناسب ارزیابی کرد.

محمدهادی ایمانیه پنجشنبه 6 آبان با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان فارس از عملکرد مناسب و به موقع کارشناسان این شرکت در فعال سازی مجدد جایگاه ها و سوخت رسانی به مردم استان درکوتاهترین زمان ممکن قدردانی کرد.

استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از حملات سایبری و اختلالات مشابه اضافه کرد: باید از شرایط پیش آمده برای پیشگیری از بروز رخ دادهای مشابه بهره گیری کرد.

ایمانیه استاندار فارس ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی همکاران منطقه، روند سوخت رسانی بعداز اخلال پیش آمده در بخشی از سامانه هوشمند سوخت را مثبت ارزیابی کرد و فعال سازی مجدد جایگاه های سوخت درکوتاه ترین زمان ممکن را حاصل تلاش نیروهای انقلابی وجهادی شرکت ملی پخش فرآورد ه های نفتی استان بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند سوخت رسانی در فارس مناسب است

روند سوخت رسانی در فارس مناسب است