مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:002021-10-28سياسي

نظارت بر ساخت و سازها و ایجاد درآمد اولویت شهرداری فومن باشد


فرماندار فومن با تأکید بر برنامه محور بودن شهردار فومن، گفت: نظارت بر ساخت و سازها و ایجاد درآمد پایدار مطالبه مهم مردم و اولویت شهرداری فومن است.

- ، محمدرضا محسنی عصر پنج شنبه در مراسم معارفه شهردار فومن با بیان اینکه فومن بر اساس اسناد تاریخی از قدیمی ترین نقاط استان گیلان محسوب می شود، افزود: این شهر زادگاه چهره های فرهنگی، هنری، علمی و دینی بوده است.

وی در ادامه به ظرفیت های طبیعی و ثروت های مادی شهرستان فومن اشاره کرد و گفت: وجود مناطق گردشگری همانند قلعه رودخان و ماسوله منبع درآمدی خوبی است که باید از آن استفاده مناسب در توسعه شهرستان شود.

فرماندار فومن با تأکید بر ضرورت حمایت و کمک به شهردار فومن برای اجرایی کردن برنامه ها، اضافه کرد: شهردار فومن نیز باید با برنامه و عملکرد مناسب پاسخگو اعتماد شورا و مردم را بدهد.

وی با اشاره به مطالبات به حق مردم فومن برای توسعه و عمران و آبادانی در خور شأن این شهر، تصریح کرد: اعضای شورای شهر فومن نیز باید همپوشانی درونی خود را حفظ کرد و در تحقق برنامه های شهردار کمک ها و حمایت های لازم را انجام دهند.

فرماندار فومن با بیان اینکه این شهر ظرفیت ها و منابع خوبی دارد و باید حفظ شود، افزود: نگاه ها باید به برنامه های فرادستی باشد و در مسیر توسعه فومن حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر ساخت و سازها و ایجاد درآمد اولویت شهرداری فومن باشد

نظارت بر ساخت و سازها و ایجاد درآمد اولویت شهرداری فومن باشد