مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:002021-10-28سياسي

سردار خرم: همیشه ریاست گریز و مسئولیت پذیر بوده ام


بنده همیشه ریاست گریز اما مسئولیت پذیر بوده ام و پس از این نیز زیر علم ولایت، به انجام وظیفه و خدمت گزاری به مردم مشغول خواهم بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بنده همیشه ریاست گریز اما مسئولیت پذیر بوده ام و پس از این نیز زیر علم ولایت، به انجام وظیفه و خدمت گزاری به مردم مشغول خواهم بود.

زین العابدین خرّم، عصر روز پنجشنبه، 6 آبان ماه، در آیین تکریم و معارفه ی فرمانده سپاه عاشورا که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، جمعی از مسئولین نظامی، انتظامی و اجرایی استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده های شهدا و یادگاران دفاع مقدس در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت، هویت و شاکله وجودی ما در سپاه شکل گرفته است و خدمت در سپاه را به عنوان یک افتخار جاودانه برای خود می دانم و به لباس مقدس سپاه عشق می ورزم.

وی افزود: نهاد مقدس سپاه، ستونی بزرگ و مستحکم برای انقلاب اسلامی است و خدا را شاکریم که امام راحل و رهبر معظم انقلاب، شبکه سپاه و بسیج را که پیونددهنده امام و امت بوده، در این کشور اسلامی گسترده کردند.

وی ادامه داد: سپاه، محصول اعتقاد راسخ به ولایت و مرکز جوشش نیروهای انقلابی جان باخته و باتقوا است که این شجره ی طیبه اکنون جهان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار خرم: همیشه ریاست گریز و مسئولیت پذیر بوده ام

سردار خرم: همیشه ریاست گریز و مسئولیت پذیر بوده ام