مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:402021-10-28سياسي

شورا و شهرداری فومن در مسیر توسعه و آبادانی شهر حرکت کنند


نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و طبیعی فومن، گفت: شهرداری و شورای شهر فومن در مسیر توسعه و آبادانی شهر حرکت کنند.

- ، خلیل بهروزی فر عصر پنج شنبه در جلسه معارفه شهردار جدید فومن با اشاره به قدمت 90 ساله شهر فومن، اظهار کرد: فومن نیازمند توسعه، عمران و آبادانی در خور شأن مردم آن است.

بهروزی فر با بیان اینکه شورای شهر فومن و شهرداری این شهر باید برای رسیدن به این توسعه و عمران تلاش کنند، گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان نیز باید در این رابطه کمک حال شورا و شهرداری باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم است، تصریح کرد: توسعه شهرستان فومن در گرو توسعه به شهر است و مرکز شهرستان نماد عینی توسعه در سطح مجموع شهرستان است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه شهر فومن زادگاه بزرگان جهان اسلام و چهره های علمی و فرهنگی و هنری است، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت برای پیشرفت فومن استفاده شود.

وی در ادامه به گردشگر پذیر بودن فومن نیز اشاره و تأکید کرد: حضور مسافر فرصتی ارزشمند برای توسعه و رونق اقتصادی است که باید برای آن برنامه داشته باشیم.

بهروزی فر با اشاره به اینکه شهرداری فومن وظایف سنگینی بر دوش دارد، تأکید کرد: شهرداری در صدور مجوزها در کنار رعایت قانون، سختگیری نکند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا و شهرداری فومن در مسیر توسعه و آبادانی شهر حرکت کنند

شورا و شهرداری فومن در مسیر توسعه و آبادانی شهر حرکت کنند