مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:302021-10-28اقتصادي

71 جایگاه سوخت در آذربایجان شرقی به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی گفت: تعداد 71 جایگاه سوخت در استان به سامانه هوشمند سوخت متصل بوده و بنزین سهمیه ای را عرضه می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی گفت: تعداد 71 جایگاه سوخت در استان به سامانه هوشمند سوخت متصل بوده و بنزین سهمیه ای را عرضه می کنند.

علی روح اللهی پنجشنبه شب، ششم آبانماه، در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: از بین 173 جایگاه سوخت موجود در استان، تاکنون 163 جایگاه به مدار بازگشته و به عرضه بنزین آزاد و گازوییل می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تا آخر امشب، 25 جایگاه دیگر با رفع مشکل نرم افزاری به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و در مجموع 100 جایگاه در سطح استان به عرضه بنزین سهمیه ای خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کردیم تا روزانه تعداد 40 جایگاه را به سامانه بازگردانیم که با این احتساب تا شنبه تمامی جایگاه های سوخت استان، بنزین سهمیه ای را عرضه می کنند.

روح اللهی با بیان این که هم استانی های فهیم نهایت همکاری را با ما داشتند، گفت: تیم های کارشناسی ما به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای رفع مشکلات جایگاه ها هستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 جایگاه سوخت در آذربایجان شرقی به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند

71 جایگاه سوخت در آذربایجان شرقی به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند