مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:052021-10-28سياسي

بزرگترین کارخانه ای که اشتغال ایجاد می کند دانشگاه است


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین کارخانه ای که اشتغال ایجاد می کند دانشگاه است، دانشگاه های سیستان اگر نبود سیستانی وجود نداشت ، - با ایجاد دانشگاه فرهنگیان همه دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند استخدام می شوند، هم برای هامون و هم زهک دانشکده علوم پزشکی مجوز گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر حبیب الله دهمرده در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان افزود: برای اشتغال مردم سیستان باید به مزیت هایی مانند کشاورزی، مرز، گردشگری و غیره توجه شود.

مثلا در زمینه کشاورزی و دامپروری باید آب تامین کرد تا بخشی از مشکلات بیکاری رفع شود همچنین درصدی از اشتغال با تجارت و گذرگاه های مرزی قابل حل است و باید از ظرفیت مرز استفاده کرد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: درصد کمی از اشتغال جوانان و مردم سیستان به کشاورزی، نفت، صنعت، تجارت ،گردشگری و غیره برمیگردد امروز مرز در سیستان یک ظرفیت است که باید از آن استفاده شود.

دهمرده اظهار کرد: به دنبال یک آب پایدار هستیم که یک بار برای همیشه باشد، اینکه سیستان را به آب افغانستان گره بزنیم اشتباه بزرگ و یک خیانت است نباید منتظر همسایه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه ای که اشتغال ایجاد می کند دانشگاه است

بزرگترین کارخانه ای که اشتغال ایجاد می کند دانشگاه است