مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-28سياسي

شهرداری ارومیه به اتمام طرح های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشد


شهرداری ارومیه باید به مباحث عمرانی و اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیاست های کلی نظام اسلامی و برنامه های دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات مردم، اظهار کرد: مسئولان استان با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های استان در راستای توسعه همه جانبه استان گام بردارند و اجازه ندهند برخی از افراد با قوم گرایی، مذهب گرایی و دوقطبی کردن جامعه آنان را از مسیر خدمت به مردم منحرف کنند.

معتمدیان ادامه داد: از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شورای های اسلامی شهر در جهت استفاده از کمک های ملی و ظرفیت های قانونی برای کمک به شهردار ی ها باید استفاده شود.

حل مسائل حاشیه نشینی از اولویت های مدیران شهرداری ارومیه باشد وی ایجاد درآمدهای پایدار توسط شهرداری ها و بویژه شهرداری ارومیه را مورد تاکید قرار داد و افزود: دفتر اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در راستای جذب سرمایه گذار برای ایجاد درآمدهای پایدار شهری و رفع مسائل و مشکلات واحدهای اقتصادی به شهرداری ها کمک خواهد کرد.

استاندار آذربایجان غربی حل مسائل و مشکلات حاشیه نشینی در شهر ارومیه را از اولویت های مهم مدیران شهرداری ارومیه عنوان کرد و افزود: برای برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم این منطقه احصاء سرانه های توسعه ای در حوزه های مختلف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ارومیه به اتمام طرح های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشد

شهرداری ارومیه به اتمام طرح های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشد