مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-28سياسي

استقرار تیم های مطالعاتی ایمیدور در پهنه معدنی قزل اوزن


عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: تیم های مطالعاتی ایمیدور در پهنه معدنی قزل اوزن خلخال مستقر هستند و مطالعات مقدماتی به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری عصر امروز در بازدید از محل اجرای عملیات مطالعاتی پهنه معدنی قزل اوزن در روستای کمر شهرستان خلخال اظهار کرد: تیم های مطالعاتی ایمیدور در پهنه معدنی قزل اوزن خلخال مستقر هستند و مطالعات مقدماتی به پایان رسیده و مطالعات تکمیلی نیز آغاز شده است.

وی افزود: بعد از سفر ریاست جمهوری و با پیگیری های انجام شده، فعالیت ها استمرار پیدا کرده و مطالعات اولیه نشان از وجود معادن طلا و مس در منطقه دارد.

اشتغال اولین بحث در کنار اکتشاف و استخراج از معادن است عضو کمیسیون نیز در سال 1320 همین مراحل مطالعاتی طی شده و امروز شاهد اشتغال بیش از صدها هزار نفر در آن محل هستیم، بنابراین با به پایان رسیدن مطالعات قطعا اشتغال اولین بحث در کنار اکتشاف و استخراج خواهد بود.

وجود 5 پهنه مطالعاتی معدنی در استان اردبیل رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز اظهار کرد: 5 پهنه معدنی در استان اردبیل در حال مطالعات است که پهنه قزل اوزن، دومین پهنه مطالعاتی فلزات با ارزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم های مطالعاتی ایمیدور در پهنه معدنی قزل اوزن

استقرار تیم های مطالعاتی ایمیدور در پهنه معدنی قزل اوزن