مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:302021-10-28سياسي

نبود مدیریت یکپارچه شهری در ارومیه/جلسات کمیسیون ماده 5 احیا شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری باعث عدم خدمات رسانی مناسب به این مناطق است که لازم است در این زمینه توجه ویژه ای صورت گیرد.

- ، مرتضی منافی عصر پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با استاندار آذربایجان غربی افزود: باید با هماهنگی با وزارتخانه های مربوطه در مناطق حاشیه نشین و محروم شهر به فکر خدمت و محرومیت زدایی با تسهیل ضوابط خدمات رسانی باشیم چرا که بدون کمک و یاری آنها مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند اقدامات تأثیرگذاری را پیش ببرد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مجموعه هایی نظیر ستاد اجراییات فرمان امام (ره)، بنیاد علوی و بنیاد برکت در جهت محرومیت زدایی استان و مناطق حاشیه نشین شهر ارومیه مورد توجه قرار گیرد.

منافی یادآور شد: تشکیل کارگروه های مشترک بین استانداری و شهرداری در راستای بررسی و فعال سازی ظرفیت های درآمدزایی موجود در قوانین و طرح های شهری از موضوعاتی است که نباید از آن غافل شد.

وی یکی از مشکلات ارومیه را اراضی قولنامه ای اعلام و تأکید کرد: رفع مشکل صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه ای با کاربری مسکونی و با هدف رعایت اصول شهرسازی از موضوعاتی است که در برخی مناطق شهر با آن روبرو هستیم و نیازمند مساعدتی فراتر از مدیریت شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مدیریت یکپارچه شهری در ارومیه/جلسات کمیسیون ماده 5 احیا شود

نبود مدیریت یکپارچه شهری در ارومیه/جلسات کمیسیون ماده 5 احیا شود