مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-28سياسي

گلایه مردم خوزستان به رییس قوه قضاییه بابت عدم توجه دولت به قانون تغییر کاربری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در دیدار با اقشار مختلف مردم استان خوزستان با اشاره به تاریخ درخشان و استثنایی استان خوزستان گفت که مسائل این استان باید به صورت ویژه دیده شود چرا که شایسته نیست استانی با این .

- در دیدار رییس قوه قضاییه با اقشار مختلف مردم خوزستان مطرح شد؛ گلایه مردم خوزستان به رییس قوه قضاییه بابت عدم توجه دولت به قانون تغییر کاربری در سفر محسنی اژه ای به خوزستان مطرح شد که بار ها از دولت خواسته شده به قانون تغییر کاربری عمل کند، اما برخی دهیاران و شورا ها مجوز های غیرقانونی می دهند که منشا برخی مشکلات می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در دیدار با اقشار مختلف مردم استان خوزستان با اشاره به تاریخ درخشان و استثنایی استان خوزستان گفت که مسائل این استان باید به صورت ویژه دیده شود چرا که شایسته نیست استانی با این همه ظرفیت مادی و معنوی در برخی مسائل اولیه دچار مشکل باشد.

وی با بیان اینکه هر سه قوه در تلاش برای حل گام به گام مشکلات مردم هستند، در عین حال تصریح کرد که باید خود مسئولان استان خوزستان در ویژه دیدن مسائل این خطه و گره گشایی از کار مردم پیشگام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم خوزستان به رییس قوه قضاییه بابت عدم توجه دولت به قانون تغییر کاربری

گلایه مردم خوزستان به رییس قوه قضاییه بابت عدم توجه دولت به قانون تغییر کاربری