مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:202021-10-28سياسي

خانواده مقدس ترین کانون در گفتمان اسلام است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که خانواده هسته تمدن ساز است، گفت:خانواده یکی از مقدس ترین کانون ها در گفتمان اسلام است.

- ، حجت الاسلام رضا دیلمی، عصر پنجشنبه اظهار کرد: وقتی سخن از حدوث انقلاب اسلامی از نظر رهبری مطرح می شود موضوع ایجاد تمدن اسلامی برجسته است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی بیانیه گام دوم به چهار عظمت اشاره کرده که در متن بیانیه به شکل کلان به آن پرداخته شده است؛ عظمت حدوث اسلامی که باید به آن توجه کرد که چگونه ایجاد شده و هژمونی جریان استکباری را در هم شکسته است، عظمت راه طی شده که در این مدت شاهد دستاوردهای بزرگی بودیم که باعث فخر جهان اسلام است.

وی ادامه داد: عظمت چشم انداز انقلاب اسلامی که باید برای تقویت تمدن نوین اسلامی بسترسازی کند و در مرحله چهارم، عظمت جوانان متعهد، مومن و انقلابی است که این جوانان باید در خانواده یکی از مقدس ترین کانون ها در گفتمان اسلام ناب رشد کنند.

دیلمی بیان کرد: امروز متاسفانه خطری نسل بشر را به نام تقدس زدایی و فردگرایی تهدید می کند که مصداق آن را در فرهنگ غربی می بینیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: دشمن تلاش می کند تقدس و ارزش های هویتی اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده مقدس ترین کانون در گفتمان اسلام است

خانواده مقدس ترین کانون در گفتمان اسلام است