مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:002021-10-28سياسي

حاشیه نشینی یکی از معضلات مهم شهر ارومیه است


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه حاشیه نشینی، بیکاری و افسردگی جوانان را از مهمترین معضلات شهر ارومیه عنوان کرد.

- ، گلشن نوروزی عصر پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: حاشیه نشینی یکی از معضلات مهم شهر ارومیه است که در اثر مهاجرت از شهرستان های اطراف و بر اثر نبود امکانات به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه مردمی که رفاه و آرامش داشته باشند مطمئناً به هیچ وجه سرزمین آباء و اجدادی خود را رها کرده و در شهرهای بزرگ حاشیه نشین نمی شوند، ادامه داد: بیکاری یکی از مهمترین معضلات حاشیه نشینی است و افسردگی در بین جوانان افزایش محسوسی یافته است.

نوروزی با انتقاد از اینکه استان های کویری و لم یزرع آباد شده اند، ادامه داد: ارومیه خاکش طلاست اما محروم مانده است، امیدواریم کارنامه درخشان از شما بماند و مردم ارومیه با خاطره خوشی از شما طی سال های آینده یاد کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در دیدار با تاکید بر اینکه از سهم شهر ارومیه از بودجه های سراسری غافل بوده ایم، گفت: نیازمند یک همکاری تتگاننگ بین مسئولان شهر و استان هستیم تا در حوزه مدیریت پسماند، بازسازی و نوسازی بافت تاریخی، ارزش افزوده، جرایم رانندگی و … سهم ارومیه مطالبه و تخصیص شود چرا که تاکنون مورد غفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی یکی از معضلات مهم شهر ارومیه است

حاشیه نشینی یکی از معضلات مهم شهر ارومیه است