مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:502021-10-28سياسي

ارومیه محروم از درآمدهای مرزی است/ ضرورت تکمیل تقاطع آذربایجان


دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با وجود مرزهای سه گانه در استان، شهر ارومیه هیچ گونه عایداتی نداشته و از عوارض مرزی محروم مانده ایم.

- ، احد یوسفی عصر پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با استاندار آذربایجان غربی افزود: از محل ارزش افزوده و عوارض واردات باید در حوزه محرومیت زدایی در آذربایجان غربی و ارومیه بهره مند شد و از جنابعالی خواستاریم در هیئت دولت این مهم را پیگیر باشید.

یوسفی ضمن تشکر از توجه استاندار آذربایجان غربی جهت اعتماد به جوانان گفت: انتصاب اخیر در حوزه مشاور امور هماهنگی و حوزه رسانه نشانگر توجه استاندار به مقوله گام دوم انقلاب است.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در دیدار گفت: از جمله طرح هایی که در شهر ما مغفول مانده و نتیجه لازم را نگرفته ایم پادگان لشکر 64 و تقسیم بندی و طرح هایی است که در نظر گرفته شده و نتوانسته مدیریت شهری را اقناع کند تا برای تنفس شهر وارد فاز اجرایی شود.

حسین پناهی ادامه داد: کوی لاله، حاجی پیرلو و در تمامی مناطق اطراف کمربندی خاتم الانبیا مردم روزانه با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و هفته ای نیست که مردم این منطقه در حین تردد برای عبور از جاده کشته یا مصدوم ندهند و امیدوارم برای اجرایی شدن زیرگذرهای مطالعه شده به کمک مدیریت شهری بیایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارومیه محروم از درآمدهای مرزی است/ ضرورت تکمیل تقاطع آذربایجان

ارومیه محروم از درآمدهای مرزی است/ ضرورت تکمیل تقاطع آذربایجان