مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-28سياسي

خرم: از جان و آبرویمان برای مردم می گذریم


با همراهی همه اشخاص و نهادها از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس تمام توان خود را برای تحقق شعارهای انقلاب بکار خواهیم بست تا با سرافرازی این فرصت نوکری را به پایان برسانیم و به سرورمان امام حسین (ع) می .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار زین العابدین خرم پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده عاشورا اظهار داشت: به عنوان یک سرباز کوچک، یک خادم مردم و رزمنده ای که سعادت هم نفسی با شهدای والایی را داشته ام، پس از سال ها خدمت در مجموعه ای که بنیان آن به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی نهاده شده و محل جوشش نیروهای تربیت شده مکتب امام راحل (ره) و شهدایی چون سردار سلیمانی و باکری هاست، به این افتخار خدمت در چنین نهادی مقدس می بالم.

وی ادامه داد: تأمین و توزیع شد و تلاش کردیم در بحث واکسیناسیون نیز تمام توان خود را برای انجام هر چه مؤثر این فرآیند بکار گرفتیم.

خرم تأکید کرد: با همراهی همه اشخاص و نهادها از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس تمام توان خود را برای تحقق شعارهای انقلاب بکار خواهیم بست تا با سرافرازی این فرصت نوکری را به پایان برسانیم و به سرورمان امام حسین (ع) می گوییم مالی که نداریم اما از جان و آبرویمان می گذریم و تمنا می کنیم ما و همرزمان و همراهانمان را در زمره کربلاییان و در این مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم: از جان و آبرویمان برای مردم می گذریم

خرم: از جان و آبرویمان برای مردم می گذریم