مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-28سياسي

کالاهای انبارهای اموال تملیکی به سرعت تعیین تکلیف شوند


باید وضعیت کالاهایی که در انبارهای اموال تملیکی هستند به سرعت تعیین تکلیف شود؛ این اقدام به ویژه باید برای اقلامی که در معرض فساد هستند به سرعت اجرایی شود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید وضعیت کالاهایی که در انبارهای اموال تملیکی هستند به سرعت تعیین تکلیف شود؛ این اقدام به ویژه باید برای اقلامی که در معرض فساد هستند به سرعت اجرایی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان امروز (6 آبان ماه) در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی خوزستان در شهرستان کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در خصوص اموال تملیکی داریم این است که انبارهای اموال تملیکی، اجاره و عمدتا نامرتب و نامنظم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هر چند این اموال کدگذاری شده اند اما چینش کالاهای تملیکی در انبارها باعث از بین رفتن این اقلام شده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بر اساس آنچه عنوان شده، تعداد قابل توجهی از پرونده های این کالاها، حدود شش ماه تا چند سال است که تشکیل شده اما به این پرونده ها رسیدگی نشده و رای قطعی برای آن ها صادر نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه رای قطعی برای پرونده این کالاها صادر نشده، نمی توان در خصوص تعیین تکلیف و به مزایده رفتن این کالاها اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای انبارهای اموال تملیکی به سرعت تعیین تکلیف شوند

کالاهای انبارهای اموال تملیکی به سرعت تعیین تکلیف شوند