مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:002021-10-28اقتصادي

ثبت بیش از 26 هزار پرونده بیماران کرونایی در استان همدان


مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت : بیش از 26 هزار و 700پرونده بیمار کرونایی در استان همدان ثبت و مورد تایید قرار گرفته شده که هزینه بیمه پرداختی آنها فقط در استان همدان 127 میلیارد تومان بوده است.

- ایسنا/همدان مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت : بیش از 26 هزار و 700پرونده بیمار کرونایی در استان همدان ثبت و مورد تایید قرار گرفته شده که هزینه بیمه پرداختی آنها فقط در استان همدان 127 میلیارد تومان بوده است.

سعید فرجی امروز پنجشنبه 6 مهر ماه در نشست خبری , اظهار کرد: در سال های گذشته پرداخت مطالبات مراکز طرف قرار داد چند ماهی به عقب می افتاد که با به روز شدن شدن پرداختی های بیمه سلامت دیگر این مشکل وجود ندارد .

وی افزود: شیوع ویروس کرونا در اسفند سال 98 باعث شد که سازمان بیمه سلامت اقداماتی را برای پشتیبانی از بیماران کرونایی انجام دهد که در قدم اول باعث شد همه بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

فرجی در ادامه افزود : برای پاسخگویی به نیازها و مشکلات مردم در زمینه بیماری ویروس کرونا، می توانند از سامانه تلفنی 1666 که خیلی وقت است راه اندازی شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه الکترونیکی شدن نسخه ها و حذف دفترچه های کاغذی از سال 99 با جدیت پیگیری و اجرایی شده است، تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی بیمه سلامت را الکترونیکی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 26 هزار پرونده بیماران کرونایی در استان همدان

ثبت بیش از 26 هزار پرونده بیماران کرونایی در استان همدان