مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-28ورزشي

حضور دقیقه 90 بانوان فوتسالیست در لیگ برتر/ سهمیه دوم، شاید وقتی دیگر


کمتر از 48 ساعت مانده به آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، سرانجام تکلیف سهمیه استان اصفهان جهت حضور در این رقابت ها مشخص شد.

- استان اصفهان که فصل گذشته را با دو نماینده یعنی نامی نو و هیات فوتبال به پایان رساند در وقت اضافه سرانجام با ترکیب هر دو نماینده به یک تیم واحد تبدیل شد.

سال گذشته تیم هیات فوتبال با توجه به ضعف در مهره به دلیل کمبود آن در سطح استان طعم باخت های دو رقمی را چشید.

تیم نامی نو اصفهان نیز که طی سال های حضور خود در رشته فوتسال و بخش بانوان خوش درخشیده بود حال با تعطیلی و ادغام با تیم همشهری مواجه شده است علی طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس اصفهان، ضمن تأیید تغییرات در سهمیه های فوتسال بانوان اظهار داشت: دو سهمیه موجود در لیگ برتر فوتسال بانوان بنا بر شرایط موجود و سیاست هیئت فوتبال استان اصفهان تبدیل به یک سهمیه شد؛ هم اکنون شرایط تیم حالت خوبی داشته و بازیکنان جهت حضور در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان کشور آماده خواهند شد.

رییس هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد:با رویکرد فضا دادن به استعدادهای بومی اصفهان و بالابردن سطح دانش مربیان استان در بالاترین سطح فوتسال بانوان کشور، امیدواریم در بازده زمانی کوتاه مدتی فوتسال بانوان اصفهان به یکی از قطب های کشور تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دقیقه 90 بانوان فوتسالیست در لیگ برتر/ سهمیه دوم، شاید وقتی دیگر

حضور دقیقه 90 بانوان فوتسالیست در لیگ برتر/ سهمیه دوم، شاید وقتی دیگر