مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-28اقتصادي

فعال سازی جایگاه های سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: چرخه سوخت رسانی در جایگاه های عرضه سوخت کشور در کوتاه ترین زمان ممکن فعال شد.

- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: چرخه سوخت رسانی در جایگاه های عرضه سوخت کشور در کوتاه ترین زمان ممکن فعال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرامت ویس کرمی صبح امروز در حاشیه بازدید جواد اوجی، وزیر نفت از ستاد، مرکز داده و پایش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سامانه هوشمند سوخت با تأکید بر اینکه تلاش کردیم در کمترین زمان ممکن عرضه سوخت خودروها را فراهم کنیم، گفت: با توجه به آمادگی قبلی برای قطعی احتمالی سامانه و سناریوهای مختلفی که در این زمینه پیش بینی شده بود، عملیات فعال سازی نخستین جایگاه ها در نیم ساعت ابتدایی این اتفاق ممکن شد.

وی افزود: قیمت های مختلفی برای عرضه بنزین و نفت گاز آزاد و رایانه ای در سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که با قطعی سامانه، نظام سهمیه بندی غیرفعال شده است و ما باید روی قیمت دوم مانور می دادیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد: تمهیداتی پیاده کردیم که نازل ها را روی سامانه فعال کنیم تا بتوانند بنزین را عرضه کنند و در همان ساعات نخستین وقوع این حادثه با هماهنگی سازندگان تلمبه ها که کدهای امنیتی دارند، سوخت گیری از طریق بنزین آزاد را فعال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی جایگاه های سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد

فعال سازی جایگاه های سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد