مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-28اقتصادي

دلایل فعالان استارتاپی در مخالفت با طرح حمایت از کاربران فضای مجازی


فعالان استارتاپی در یک میزگرد تخصصی دلایل خود را در مخالفت با طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی اعلام کردند.

- ، در پنل تخصصی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی و تاثیر آن در اکوسیستم استارتاپی کشور به عنوان یکی از پنل های تخصصی رویداد جی تاک امروز در کارخانه نوآوری آزادی بررسی شد.

در این نشست کارشناسان و فعالان اکوسیستم استارتاپی در خصوص ایجاد و راه اندازی موتور جستجوی بومی نکاتی را ارائه کردند و معتقد بودند که این ایده در مختصات جغرافیایی و وسعت بازار ما پاسخگو نخواهد بود چرا که ایده راه اندازی موتور جستجوی بومی از کشوری مانند چین گرفته شده و با توجه به تعداد کاربران ایرانی با توجه به تفاوت تعداد کاربران ایرانی نسبت به کاربران فعال چین این ایده جواب نمی دهد.

در این نشست محمد کشوری کارشناس حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی گفت: در اینکه نیازمند قانون در فضای مجازی هستیم و فضا باید ضابطه مند باشد بحثی نیست.

همانطور که قانون جرایم رایانه ای نیز در زمان خودش که حدود 12 سال پیش به تصویب رسیده قانون پیشرویی محسوب می شود و هم اکنون نیز برای بسیاری از جرایم با استناد به این قانون حکم داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل فعالان استارتاپی در مخالفت با طرح حمایت از کاربران فضای مجازی

دلایل فعالان استارتاپی در مخالفت با طرح حمایت از کاربران فضای مجازی