مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-28سياسي

نمره قبولی شهردار تهران در آزمون غیرضروری و خودخواسته!


از بدهی های بسیار سنگین و هنگفت تا مشکلات ریز و درشتی که برخی شان دهه هاست پابرجاست و حل و فصل نشده (مثل آلودگی هوا یا ترافیک)، هیچ کدام نتوانستند نخستین چالش دوران حضور علیرضا زاکانی در راس هرم مدیریت شهرداری تهران را رقم بزنند بلکه این خود شهردار .

- ناگفته پیداست که چنین پاسخی موجب اقناع مخالفان نشد تا جایی که رییس شورای شهر تهران هم مجاب به اظهار نظر در این خصوص گردید و تاکید کرد که شورا می تواند از جایگاه قانونی خود به ماجرا ورود کرده و از شهردار سوال بپرسد یا به وی تذکر دهد.

اظهار نظری که نشان می داد اقدام شهردار تهران حتی مورد دفاع افراد نزدیک به وی و نصب کنندگانش هم نیست و می بایست با اقدامی فوری، وضعیت تغییر کند.

اتفاقی که بالاخره دیروز رخ داد و به انتشار خبری منجر گردید که از لغو حکم صادره خبر می داد؛ خبری که به نقل از زاکانی منتشر شده و طی آن شهردار تهران تاکید کرده بود که هوشمندسازی کامل مدیریت شهری یکی از اولویت های برنامه وی برای اداره کلانشهر پایتخت است و آنقدر اهمیت دارد که خود وی راسا این امر را عهده دار شده و به دلیل ملاحظات ویژه این کار از جمله دسترسی به داده ها و اطلاعات حساس محرمانه ، نیازمند به کارگیری فردی متخصص و کاملا مورد اعتماد و دارای فهم مشترک در این سمت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قبولی شهردار تهران در آزمون غیرضروری و خودخواسته!

نمره قبولی شهردار تهران در آزمون غیرضروری و خودخواسته!