مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-28سياسي

پیگیری مسائل و مشکلات استان تهران در دیدار با رییس جمهور


یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل و مشکلات استان تهران در جلسه امروز مجمع نمایندگان با رییس جمهور خبر داد.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل و مشکلات استان تهران در جلسه امروز مجمع نمایندگان با رییس جمهور خبر داد.

اقبال شاکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران با رییس جمهور، بیان کرد: جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران با رییس جمهور ساعت 8 صبح برگزار شد و جلسه مفصلی با حضور استاندار تهران، معاونت پارلمانی و معاونت اجرایی رییس جمهور داشتیم.

اولین جلسه ای بود که به صورت رسمی با حضور مجمع نمایندگان استان تهران و رییس جمهور برگزار شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان همه نکات و مطالب خود را مطرح و استاندار هم گزارشی ارائه کردند و رییس جمهور هم در انتها هم در خصوص موضوعاتی که نمایندگان مطرح و هم در مورد موضوعات دولت مطالبی را ارائه کردند.

از جمله نکاتی که در این جلسه مطرح شد استقبال مجمع نمایندگان استان از انتخاب آقا منصوری به عنوان استاندار تهران و تقاضای نمایندگان از رییس جمهور برای دعوت از استاندار تهران به جلسات دولت بود تا تصمیم گیری هایی در استان تهران گرفته می شود به عنوان یک الگو در کل کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مسائل و مشکلات استان تهران در دیدار با رییس جمهور

پیگیری مسائل و مشکلات استان تهران در دیدار با رییس جمهور