مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-28سياسي

از خادمان مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل شد


طی مراسمی باحضور جانشین سازمان بسیج دانشجویی و معاون فرهنگسازی سازمان و مسئول مرکز قرآن وعترت از زحمات یکساله دانشجویان همکار بامرکز قرآن وعترت بسیج دانشجویی تجلیل به عمل آمد.

- ، طی مراسمی با حضور علیرضا کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی و محسن جهانی معاون فرهنگ سازی سازمان و امیر ادیبی مسئول مرکز قرآن و عترت از زحمات یک ساله دانشجویان همکار با مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه ابتدا علی اصغر رضوانی مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: جمع حاضر از فعالان دانشگاهی و بخشی از شبکه قرآنی است که باید به مرور به بدنه مهندسی فرهنگی قرآنی تزریق شوند چراکه یکی از آسیب های فعالیت های قرآنی ثبات مدیریتی و ثبات تفکر حاکم بر طرح ها و ایده هاست، درواقع این بدنه مدیریتی نیازمند یک تحول جدی در رویکرد مدیریتی و یکی از مأموریت های مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی تربیت نیروی قرآنی خلاق و مبتکر برای تزریق به این بدنه مدیریتی که بحمدلله در یک سال و نیم گذشته که از تأسیس مرکز قرآن و عترت در معاونت فرهنگ سازی می گذرد این مهم اتفاق افتاده است.

علی اصغر رضوانی در ادامه گفت: از ماه مبارک رمضان سال 99 که مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی به صورت رسمی در معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خادمان مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل شد

از خادمان مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل شد