مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-28فرهنگي

رونمایی از لوگوی رسمی «بندر بند» / فیلم منیژه حکمت آذرماه به سینما می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، بنابر اعلام شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت از 12 آذر اکران خود را در سینما های سراسر کشور آغاز می کند که به همین مناسبت از لوگوی فیلم با طراحی فرهاد فزونی .

- رونمایی از لوگوی رسمی بندر بند / فیلم منیژه حکمت آذرماه به سینما می آید با مشخص شدن زمان اکران سینمایی فیلم بندر بند ساخته منیژه حکمت، از لوگوی رسمی فیلم رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، بنابر اعلام شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت از 12 آذر اکران خود را در سینما های سراسر کشور آغاز می کند که به همین مناسبت از لوگوی فیلم با طراحی فرهاد فزونی طراح و گرافیست شناخته شده، رونمایی شد.

در خلاصه داستان بندربند آمده است: تعدادی خواننده زن ایرانی قصد دارند بعد از مدت ها در یک کافی شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند.

مهلا باردار به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان شان، سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می کند آن هم درست زمانی که همه داشته های خود را در سیل از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از لوگوی رسمی «بندر بند» / فیلم منیژه حکمت آذرماه به سینما می آید

رونمایی از لوگوی رسمی «بندر بند» / فیلم منیژه حکمت آذرماه به سینما می آید