مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-28اقتصادي

سیاست جهاد تقویت سیستم های قطره ای در دشت هاست


مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از سیاست های مورد تایید نظام و جهاد کشاورزی در سنوات گذشته اجرای سیستم های قطره ای در دشت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عطاءالله ابراهیمی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آبیاری بارانی جعفرآباد گهرو در شهرستان کیار، گفت: این پروژه با عنوان اجرایی سیستم آبیاری نوین در شهرستان کیار و با مساحت 15/4 هکتار افتتاح شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: نوع سیستم آبیاری این پروژه آبیاری بارانی کلاسیک ثابت و بهره برداران زارعین شهر گهرو که شامل 30 خانوار هستند، می باشد همچنین طرح برای سه نفر به صورت مستقیم و 5 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

وی افزود: سال شروع پروژه سال گذشته و سال اتمام آن در سال جاری بود که کشت غالب این مجتمع گندم و سیب زمینی می باشد و منبع تامین آب این کشته ها از چاه و سرچشمه های گهرو است که به میزان 10 لیتر در ثانیه می باشد.

ابراهیمی در پایان گفت: محل تامین اعتبارات طرح کمک های فنی و اعتباری در سال 98 بوده که یک میلیون و 617 هزار ریال آن به صورت اعتبار بلاعوض دولتی و 770 میلیون ریال آن آورده های متقاضی بوده و در کل می توان گفت 2 میلیون و 387 هزار ریال برای کل پروژه هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست جهاد تقویت سیستم های قطره ای در دشت هاست

سیاست جهاد تقویت سیستم های قطره ای در دشت هاست