مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-28اقتصادي

دومین جشنواره انار شهرستان کاشمر برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشمر از برگزاری دومین جشنواره انار در آبان ماه امسال خبر داد.

- رضا یوسفی در نشست خود با خبرنگاران افزود: در راستای جریان برندسازی محصولات شهرستان و از سویی چون انار یکی از محصولات مهم استان خراسان است امسال برای دومین سال جشنواره انار در کاشمر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره انار در تقویم و اطلس رویدادهای فرهنگی شهرستان گنجانده شده است، تصریح کرد: باوجود اینکه اولین جشنواره انار در سال 98 برگزار شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا سال گذشته این جشنواره اجرا نشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشمر مطرح کرد: این جشنواره امسال توسط سازمان مردم نهاد انجمن یادآوران میراث دیار طرثیث برگزار می شود، سعی شده برنامه های فرهنگی شهرستان کاشمر توسط سازمان های مردم نهاد برگزار شوند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره انار امسال از 12 تا 14 آبان ماه در محل خانه تاریخی دانش برگزار می شود، گفت: تمامی باغداران و هنرمندانی که در این عرصه فعال هستند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

یوسفی افزود: این جشنواره صرفاً برگزاری یک رویداد و عرضه محصولات نیست بلکه در کنار آن نیز دیگر جشنواره های فرهنگی، هنری و کارگاه هایی برای کودکان و همچنین تورهای گردشگری نیز پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره انار شهرستان کاشمر برگزار می شود

دومین جشنواره انار شهرستان کاشمر برگزار می شود