مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-28اقتصادي

در صنعتی سازی ساختمان بسیار عقب هستیم


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: در صنعتی سازی ساختمان بسیار عقب هستیم و کمتر از 5 درصد ساختمان های کشور را صنعتی می سازیم، درحالی که میانگین صنعتی سازی ساختمان در هر کشوری 40 درصد است.

- در بیست و چهارمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان مطرح شد؛ در صنعتی سازی ساختمان بسیار عقب هستیم ایسنا/اصفهان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: در صنعتی سازی ساختمان بسیار عقب هستیم و کمتر از 5 درصد ساختمان های کشور را صنعتی می سازیم، درحالی که میانگین صنعتی سازی ساختمان در هر کشوری 40 درصد است.

امروز (پنجشنبه-6 آبان ماه) در مراسم روبان چینی این نمایشگاه، با اشاره به سایت جدید نمایشگاه اصفهان و طراحی و معماری زیبای آن، گفت: ساخت این نمایشگاه در مدت سه سال، یک رکورد است.

احمد خرم افزود: رکورد اتوبان سازی در اصفهان در پروژه کنارگذر غرب اصفهان نیز سه شیفت کاری انجام شد و در نهایت 30 کیلومتر در مدت 11 ماه به اتمام رسید.

وی به سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان پیشنهاد داد تا سهامدار این نمایشگاه بین المللی استان اصفهان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اینکه پیش تر در نمایشگاه ساختمان شیراز عنوان کردم که نمایشگاه بعدی نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان باشد نه صنعت ساختمان، تصریح کرد: ما در صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صنعتی سازی ساختمان بسیار عقب هستیم

در صنعتی سازی ساختمان بسیار عقب هستیم