مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-28اقتصادي

60 گلخانه تا پایان سال در چهارمحال و بختیاری وارد مدار تولید خواهد شد


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 19 تا 20 هکتار گلخانه در حال ساخت می باشد و تعداد گلخانه ها به 60 گلخانه در استان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ابراهیم شیرانی ظهر امروز در آیین افتتاح گلخانه گل رز در شهر ناغان گفت: این پروژه دارای دو هزار و 200 متر مکعب سطح مفید کشت می باشد و محصول آن گل شاخه بریده رز با سیستم هیدروپونیک است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: تسهیلات پرداختی به سرمایه گذار این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و 500 میلیون تومان نیز آورده خود متقاضی می باشد که برای پنج نفر به طور غیرمستقیم و سه نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

وی با بیان اینکه ساخت وساز پروژه از ابتدای سال جاری آغاز شده و طی چند ماه گذشته به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: در مجموع کل استان 36 هکتار گلخانه سبزی، صیفی، گل شاخه بریده و توت فرنگی در حال فعالیت است که از ابتدای سال جاری تاکنون 2/5 هکتار گلخانه به بهره برداری رسیده است.

شیرانی اظهار داشت: 19 تا 20 هکتار گلخانه دیگر در حال ساخت می باشد که برخی از این پروژه ها تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به مجموعه گلخانه ها اضافه می شود و تعدا گلخانه ها به 60 گلخانه در استان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 گلخانه تا پایان سال در چهارمحال و بختیاری وارد مدار تولید خواهد شد

60 گلخانه تا پایان سال در چهارمحال و بختیاری وارد مدار تولید خواهد شد