مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-28اقتصادي

نکات استعلام بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از سامانه استعلام بیمه مرکزی(سنهاب)


در قانون قبلی بیمه شخص ثالث تنها به خودرو تعلق می گرفت، اما پس از اجرای طرح راننده محوری و ضرورت شفاف سازی بیشتر، اطلاعات مربوط به گواهینامه مالک خودرو نیز در سامانه سنهاب ثبت خواهد شد و هر فرد می تواند با مراجعه به سایت بیمه مرکزی از تخفیفات خود مطلع شود و از آن استفاده کند.

- استعلام اصالت بیمه از سنهاب ممکن است پس از خرید بیمه نامه های مختلف از سایت های فروش آنلاین بیمه، به دنبال اطمینان یافتن از صحت و اعتبار بیمه خود باشید.

همچنین ممکن است پس از خرید خودرویی جدید، بخواهید در مورد بیمه نامه ثالث یا بدنه آن اطلاع پیدا کنید.

بیمه مرکزی برای حل چنین نگرانی هایی، سامانه ای به نام سامانه سهناب را در سایت رسمی خود راه اندازی کرده که استعلام بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از طریق آن امکان پذیر است.

البته در حال حاضر بیمه دات کام نیز به عنوان یک سامانه مرجع برای خرید اینترنتی بیمه، در سایت خود بخشی را برای استعلام بیمه نامه ها از بیمه مرکزی فراهم کرده است.

در واقع شما می توانید به صورت مستقیم و بدون نیاز به مراجعه به سایت بیمه مرکزی، صحت و سوابق بیمه شخص ثالث و بدنه خود را در سایت بیمه دات کام مشاهده کنید.

البته در ابتدا بهتر است توضیحاتی درباره بیمه خودرو ارائه دهیم سپس به راحتی می توانید اصالت بیمه شخص ثالث خودروی خود را از سامانه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات استعلام بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از سامانه استعلام بیمه مرکزی(سنهاب)

نکات استعلام بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از سامانه استعلام بیمه مرکزی(سنهاب)