مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-28سياسي

تبلیغات فرهنگی دشمن عامل کاهش فرزندآوری شده است


یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه متاسفانه برخی تبلیغات فرهنگی در سال های گذشته عامل کاهش تمایل خانواده ها به فرزند آوری شده است، گفت: برخی موضوع چالش های اقتصادی را مطرح می کنند اما خدا وعده تامین رزق و روزی فرزندان را داده است و تخلف نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل،  آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس پدافند غیرعامل تاکید کرد: در مباحث مواجهه با تهدیدات ضرورت دارد تا حجم و کیفیت اقدامات پیشگیرانه تقویت شود تا اگر خدای نکرده دشمن هم قصد اقدامی داشت آن تهدید عملیاتی نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ازدیاد نسل و رشد جمعیتی اشاره و با بیان اینکه متاسفانه برخی تبلیغات فرهنگی در سال های گذشته عامل کاهش تمایل خانواده ها به فرزند آوری شده است، گفت: البته برخی هم موضوع چالش های اقتصادی را مطرح می کنند اما باید دانست که در سیره دینی ما موضوع ازدیاد نسل تشویق شده است و خدا وعده تامین رزق و روزی فرزندان را داده است و خداوند تبارک و تعالی در وعده خود تخلف نمی کند.

همچنین سردار جلالی در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از موضوعات قابل توجه در موضوع امنیت ملی بحث حفاظت و صیانت از جمعیت است، تاکید کرد: امروز جمعیت یک نعمت و از پایه های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات فرهنگی دشمن عامل کاهش فرزندآوری شده است

تبلیغات فرهنگی دشمن عامل کاهش فرزندآوری شده است