مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-28سياسي

کاهش فرزندآوری یک تهدید جدی برای جامعه اسلامی است


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یزد، کاهش فرزندآوری را تهدیدی جدی برای جامعه اسلامی خواند و گفت: این موضوع مهم نباید در حوزه سلامت مورد غفلت قرار گیرد.

- ایسنا/یزد مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یزد، کاهش فرزندآوری را تهدیدی جدی برای جامعه اسلامی خواند و گفت: این موضوع مهم نباید در حوزه سلامت مورد غفلت قرار گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل امامی گفت: یکی از مهمترین مسائل ملی که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت، توجه مسئولان به موضوع فرزندآوری و تلاش برای فراهم کردن زمینه های آن برای افزایش زاد و ولد است.

وی افزود: به عنوان متولیان حوزه سلامت، ابتدا باید نگاهمان را نسبت به رشد جمعیت تغییر دهیم و حداقل به این جمع بندی ذهنی برسیم که جمعیت در شرایط فعلی دنیا برای کشورمان یک ضرورت است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: برای افزایش جمعیت و فرزندآوری به عزم جدی و همگانی نیاز است و کارشناسان حوزه سلامت در استان باید سفیران ترویج فرهنگ فرزندآوری باشند.

امامی تاکید کرد: گرچه مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات نباید مانع وظیفه ی ما شود و یکی از رسالت های اصلی ما این است که بتوانیم فرهنگ فرزندآوری را ترویج کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فرزندآوری یک تهدید جدی برای جامعه اسلامی است

کاهش فرزندآوری یک تهدید جدی برای جامعه اسلامی است