مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-28ورزشي

9 بر صفر ؛ شکستی سنگین برای فوتبال خوزستان


سه تیم خوزستانی در هفته دوم لیگ برتر، بازی را به رقبای خود واگذار کردند تا هفته ای تلخ در ابتدای فصل جدید فوتبال برای مردم خوزستان ثبت شود.

- ایسنا/خوزستان سه تیم خوزستانی در هفته دوم لیگ برتر، بازی را به رقبای خود واگذار کردند تا هفته ای تلخ در ابتدای فصل جدید فوتبال برای مردم خوزستان ثبت شود.

در هفته دوم لیگ بیست و یکم، نفت مسجدسلیمان که مقابل سپاهان حریفی کاملا ناآماده نشان داد با دریافت سه گل در نیمه اول، بازی را به حریف خود واگذار کرد.

در ادامه بازی های هفته دوم نیز نفت آبادان رو در روی تراکتور قرار گرفت و با نتیجه ای مشابه با دیگر تیم نفتی خوزستان، مغلوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که مردم خوزستان امیدوار بودند، شاگردان ویسی در تیم فولاد بتوانند شکست دو تیم بحران زده نفتی خوزستان را در هفته دوم جبران کند، در عین ناباوری نیز فولادی ها در نتیجه ای مشابه با دو تیم دیگر خوزستان، بازی را در حالی که نیمه اول با تساوی به رختکن رفته بودند، به حریف اراکی خود واگذار کردند تا در نهایت هفته ای تلخ برای مردم فوتبال دوست خوزستان رقم بخورد.

نوع فوتبال و بازی سه تیم خوزستانی در دو هفته اخیر و دریافت تعداد گل های فراوان، به صورتی که فولاد تاکنون شش گل دریافت کرده است، نشان از مشکلات بسیار این تیم ها در خطوط مختلف علی رغم شروع کار آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 بر صفر ؛ شکستی سنگین برای فوتبال خوزستان

9 بر صفر ؛ شکستی سنگین برای فوتبال خوزستان