مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-28ورزشي

نفرات برتر مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های هرمزگان مشخص شدند


مسابقات پرس سینه به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور 52 ورزشکار و در قالب 9 تیم شرکت کننده در سالن پیامبر اعظم شهرستان بستک برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان مسابقات پرس سینه به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور 52 ورزشکار و در قالب 9 تیم شرکت کننده در سالن پیامبر اعظم شهرستان بستک برگزار شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه ها با حضور حسین اخلاقی عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، نایب رییس هیات ، رییس هیات شهرستان بندرعباس و اعضای هیات رییسه داوران، مربیان و ورزشکاران برگزار شد.

این مسابقات طی یک روز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، ورزشکاران در این رقابت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و بصورت انفرادی و تیمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در بخش گروهی و باشگاهی رده سنی جوانان این رقابت ها، تیم پاسلار هرنگ با کسب 31 امتیاز، تیم هیات بدنسازی بستک با کسب 30امتیاز، و تیم هادزین با کسب 12 امتیاز مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش تیمی و باشگاهی مسابقات بزرگسالان رقابت های پرس سینه ، نیز باشگاه هیات بدنسازی بستک با 56 امتیاز، باشگاه بردیا بندرعباس با 46 امتیاز و باشگاه امین بندرعباس با 31امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های هرمزگان مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های هرمزگان مشخص شدند