مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-28اقتصادي

نماینده مجلس: اجاره سوله برای تولید لوازم خانگی بی کیفیت با مونتاژ


وضعیت تولیدی کارخانجات کاملا مشخص است و معلوم می شود که چه کسانی سوء استفاده کرده اند و باید با کسانی که سوء استفاده می کنند برخورد شود.

- وضعیت تولیدی کارخانجات کاملا مشخص است و معلوم می شود که چه کسانی سوء استفاده کرده اند و باید با کسانی که سوء استفاده می کنند برخورد شود.

نماینده مجلس اظهار داشت: ما نیز اخباری را شنیده ایم که گروهی با تعجیل سوله هایی را اجاره تا لوازم خانگی تولید کنند و با مونتاژکاری، جنس بی کیفیت و گران را بفروشند که اگر صحت داشته باشد باید با آنها برخورد شود.

فرهاد طهماسبی دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دستور مقام معظم رهبری پیرامون منع واردات لوازم خانگی ساخت کره جنوبی گفت: قطعا این دستور با هدف حمایت از تولید داخل و ایجاد ظرفیت اشتغال در داخل کشور است و امید و انتظار است که تولیدکنندگان داخلی این موضوع را مد نظر داشته باشند و غافل نشوند از اینکه کیفیت محصولات داخلی باید ارتقاء پیدا کند و نسبت به کالاهای وارداتی، کالاهای داخلی باید کیفیت خوبی داشته باشد و مصرف کنندگان را راضی نگه دارند.

وی ادامه داد: اگر تولیدکنندگان داخل از این فرمایش رهبری بخواهند فقط آن بحث استفاده انحصاری را که سود خودشان را به دنبال دارد، دریافت کنند، قطعا به نفع اقتصاد نخواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اجاره سوله برای تولید لوازم خانگی بی کیفیت با مونتاژ

نماینده مجلس: اجاره سوله برای تولید لوازم خانگی بی کیفیت با مونتاژ