مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-28سياسي

راکعی: برخی خانواده ها مبادرت به فروش دختران کوچک خود می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیر کل حزب زنان نواندیش در نشست بررسی تحولات جمهوری آذربایجان و افغانستان بر امنیت ملی ایران گفت: شنیده ها حاکی از این است به خاطر وضع فلاکت بار موجود، - دبیر کل حزب زنان نواندیش گفت: شنیده ها حاکی از این است به خاطر وضع فلاکت بار موجود، برخی خانواده ها مبادرت به فروش دختران کوچک خود می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیر کل حزب زنان نواندیش در نشست بررسی تحولات جمهوری آذربایجان و افغانستان بر امنیت ملی ایران گفت: شنیده ها حاکی از این است به خاطر وضع فلاکت بار موجود، برخی خانواده ها مبادرت به فروش دختران کوچک خود می کنند.

فاطمه راکعی افزود: در برخی کشور هایی که دایه دار اسلام هستند، چیز هایی را ضد شخصیت زن مطرح می کنند که در اسلام وجود ندارد و این چیزی است که ایران، منطقه و جهان را تهدید می کند.

از زمان سرنگونی طالبان در دوره قبل زنان افغان حرکت خود را به سمت رشد و توسعه پی گرفتند و مجدد طالبان به راس قدرت بر می گردد و این مسئولیت بر دوش آمریکا است.

وی تاکید کرد: زنان و دختران بی پناه افغانی که تنها درخواستشان کار، تحصیل و زندگی آرام است، پیش از همه مورد ظلم قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راکعی: برخی خانواده ها مبادرت به فروش دختران کوچک خود می کنند

راکعی: برخی خانواده ها مبادرت به فروش دختران کوچک خود می کنند