مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-28سياسي

نیروهای مسلح ما، قوی و قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند


فرمانده کل هوانیروز ارتش با اشاره به آمادگی و دستاوردهای امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: شاید قبلا با پشتوانه آمریکا ژاندارم منطقه بودیم ولی امروز روی پای خود ایستاده ایم.

- فرمانده کل هوانیروز ارتش با اشاره به آمادگی و دستاوردهای امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: شاید قبلا با پشتوانه آمریکا ژاندارم منطقه بودیم ولی امروز روی پای خود ایستاده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ یوسف قربانی در مراسم رونمایی از هواپیمای فرندشیپ 3031-5 تازه بازآمد ارتش گفت: روی این هواپیما 30 هزار ساعت کار انجام شد، متاسفانه در ابتدا شرایط خوبی نداشت ولی با تلاش و اقدام به جایگاه خوب کنونی رسید و یک کاری جهادی روی آن انجام شد، کار امروز امری بسیار ارزشمند و انقلابی است، امروزه در نیروهای مسلح به این فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند ما می توانیم لبیک گفته شده و همه به عنوان یک الگو به آن مهم توجه دارند.

وی افزود: اگر امروز اقتداری در نیروهای مسلح وجود دارد و در دکترین نظامی جهان، جمهوری اسلامی ایران نقش پررنگی دارد به دلیل لبیک نیروهای مسلح به همین جمله ما می توانیم است، موضوع مهم و مورد توجه دیگر نیروی انسانی ارزشمند جمهوری اسلامی است، 48 هزار شهید ارتش افرادی توانمند و خداباور بودند، اگر این شهدا، جانبازان و ایثارگران نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ما، قوی و قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند

نیروهای مسلح ما، قوی و قدرت بلامنازع منطقه و جهان هستند