مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-28اقتصادي

بیش از 6 هزار مشترک sip phone در کردستان فعال هستند


سرویس Sip phone نیز به عنوان محصول جدید تلفن ثابت با 6 هزار و 68 مشترک فعال در استان ارائه می شود.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه مخابرات کردستان با سرمایه گذاری و تامین امکانات لازم به منظور ارائه سرویس Sip phone به مشتریان ساکن در شهرستان های تابعه استان، اقدامات و پروژه های مختلفی اجرا کرده است، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه این سرویس در سه شهرستان باقی مانده (بیجار، سروآباد، دهگلان) در دستور کار قرار دارد که به محض فراهم شدن شرایط نسبت به آن اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه آمادگی واگذاری این سرویس به مشتریان جدید را دارد، افزود: به ترتیب در شهرستان های سنندج، بانه و مریوان بیشترین مشتریان سرویس Sip phone داریم.

حکمت با اشاره رشد تعداد مشتریان سرویس Sip phone به عنوان محصول جدید تلفن ثابت، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 6 هزار و 68 مشترک Sip phone در استان وجود دارد که تعداد بیش از یک هزار و 145مشترک آن در سال جاری از خدمات این سرویس بهره مند شده اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح پروژه ها، سرمایه گذاری های صورت گرفته و مزایای سرویس Sip phone تصریح کرد: رشد 100 درصدی تعداد مشتریان این سرویس طی چند سال اخیر، بیانگر تحقق برنامه ها و اهداف این در سطح استان شاخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 هزار مشترک sip phone در کردستان فعال هستند

بیش از 6 هزار مشترک sip phone در کردستان فعال هستند