مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-28اقتصادي

آمارهای مربوط به کم آبی در گیلان واقعی نیست


نماینده رودبار در مجلس با اشاره به مشکل خشکسالی و کم آبی در بسیاری از شهرهای گیلان، گفت: آمارهای ارائه شده از کم آبی در گیلان واقعی نیست.

- ، مهرداد گودرزوند چگینی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان با بیان اینکه عقب ماندگی این استان زیر سرسبزی آن پنهان شده است، بیان کرد: با وجود آنکه گیلان استان کشاورزی معرفی شد اما امروزه نه به کشاورزی و نه به صنعت استان رسیدگی شده است.

نماینده رودبار در مجلس با بیان اینکه موضوع پسماند مشکلی سراسری در تمام استان است، افزود: در رشت چیزی به نام مدیریت پسماند نداریم و تنها زباله دپو می شود و اگر 100 میلیارد تومان به پسماند رشت اختصاص یابد در زمان کوتاهی مشکل حل می شود در غیر این صورت یک بیماری فراگیر در انتظار مردم است.

وی با بیان اینکه رانش زمین یک معضل اساسی در گیلان است و بسیاری از روستاها به همین دلیل در حال تخلیه هستند، افزود: کم آبی و خشکسالی بسیاری از شهرهای گیلان را با تنش آبی مواجه کرده و آمارهایی که در این خصوص منتشر می شود واقعی نیست.

وی تأکید کرد: اکثر شهرها با مشکل مواجه هستند و بیشتر روستاها اکثر ساعات شبانه روز آب ندارند.

استفاده دولت از نیروهای گیلانی نماینده مردم صومعه سرا در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت باید به جای سفر رفتن به فکر رفع مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای مربوط به کم آبی در گیلان واقعی نیست

آمارهای مربوط به کم آبی در گیلان واقعی نیست