مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-28اقتصادي

جلوگیری از تغییر کاربری 281 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در ساری +عکس و فیلم


مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به اینکه 66 مورد دستور قضایی به مساحت 281هزار مترمربع اراضی از ابتدای امسال تاکنون اعاده به وضع سابق شد، گفت: همچنین 4 واحد ساختمان مسکونی غیرمجاز به ارزش 160 میلیارد ریال قلع و قمع شد.

- رضا پورفلاح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز برابر تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی زراعی باغی تعداد 66 مورد دستور قضایی اخذ شده و از دادستانی مرکز استان به مساحت 281هزار و 530 مترمربع اراضی زراعی باغی اعاده به وضع سابق شد.

وی افزود: این مهم باهمکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط اجرای قانون و اعاده به وضع سابق شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری بیان کرد: در اجرای آرای قطعی ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی باغی تعداد 4 واحد ساختمان مسکونی غیرمجاز که به صورت خوش نشین در اراضی زراعی و باغی احداث شد، به ارزش 160 میلیارد ریال با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و سایر ادارات مرتبط قلع و قمع شد.

این مسؤول تصریح کرد: همچنین در اجرای ماده 8 قانون حفظ کاربری از تعداد 7 نهاد و ادارات خدمات رسان و دهیاری که به صورت غیرمجاز نسبت به انشعاب غیرمجاز آب، برق و گاز و سایر خدمات اقدام کرده اند در محاکم قضایی شکایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تغییر کاربری 281 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در ساری +عکس و فیلم

جلوگیری از تغییر کاربری 281 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در ساری +عکس و فیلم