مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-28اقتصادي

12 شهرک گلخانه ای لرستان واگذار می شوند


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 12 شهرک گلخانه ای استان در سطح 431 هکتار به متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش واگذار می شود.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 12 شهرک گلخانه ای استان در سطح 431 هکتار به متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش واگذار می شود.

دکتر حسنی مقدم در جلسه ستاد توسعه گلخانه های استان با اعلام این خبر بیان کرد: زیرساخت های این 12 شهرک احداث شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: به منظور استفاده بهینه از منابع آب و خاک، زمینه یابی و شناسایی مناطق مستعد استان جهت احداث گلخانه ها در دستور کار این سازمان قرار دارد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه بحران کم آبی حرکت به سمت کشت های گلخانه ای را ضروری کرده است، تصریح کرد: افزایش تولید در واحد سطح، صرفه جویی در مصرف آب، تولید محصول سالم و اشتغال زایی بالا از جمله مزایای کشت های گلخانه ای است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی به اعضای ستاد توسعه گلخانه استان تاکید کرد قبل از صدور مجوز برای احداث گلخانه ابتدا از منبع تأمین آب گلخانه ها اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به صدور مجوز احداث کنند.

وی در پایان گفت: حداقل سطح برای گلخانه های بزرگ مقیاس 2 هزار متر مربع بوده و متقاضیان جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 شهرک گلخانه ای لرستان واگذار می شوند

12 شهرک گلخانه ای لرستان واگذار می شوند