مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-28اقتصادي

30 درصد جمعیت کرمانشاه جوان هستند


معاون امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: نزدیک 30 درصد از جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه را جوانان بین 18 تا 35 ساله تشکیل می دهند.

- محمد حسین زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه جوانان گران بهاترین سرمایه هر کشور هستند، اظهار داشت: نزدیک 30 درصد از جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه را جوانان بین 18 تا 35 ساله تشکیل می دهند.

وی اشتغال، ازدواج و مسکن را سه معضل اصلی جوانان عنوان کرد و گفت:  معاونت جوانان در چند حوزه بحث اشتغال را به عنوان مشکل اصلی جوانان دنبال می کند.

معاون امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: مهارت آموزی سربازان وظیفه در برخی پادگان های آموزشی با هدف کسب مهارت لازم برای اشتغال یکی از برنامه هاست.

وی گفت: دومین برنامه امضای یک تفاهم نامه با یونیسف است که طی آن مقرر شده 100 نفر از دانش آموزان دبیرستانی در یک دوره آموزشی 18 ماهه زیر نظر این نهاد بین المللی شرکت کنند و درصورت موفقیت 15 درصدی این طرح در ایجاد ارتباط بین این آموزش ها و تحقق اشتغال، این طرح به سراسر کشور تعمیم داده شود.

وی برنامه سوم معاونت متبوع خود را تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی در قالب طرح منش (مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان) اعلام کرد و گفت: منش از طرح های موفقیت آمیزی است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد جمعیت کرمانشاه جوان هستند

30 درصد جمعیت کرمانشاه جوان هستند