مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:002021-10-27سياسي

اهدای عضو در زنجان به ایستگاه سیزدهم رسید


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دوازدهمین و سیزدهمین اهدای عضو انجام شده در استان با اهدای هفت ارگان حیاتی طی سال جاری ثبت شد.

- ایسنا/زنجان مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: دوازدهمین و سیزدهمین اهدای عضو انجام شده در استان با اهدای هفت ارگان حیاتی طی سال جاری ثبت شد.

شهریار امام وردی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهدای عضو انجام شده در زنجان، اظهار کرد: دوازدهمین اهدای عضو انجام شده در استان، متعلق به مرحوم میلاد بیگدلی 26 ساله ساکن زرین رود بود که به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافته ولی متاسفانه علی رغم تلاش و پیگیری های پزشکان و کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحوم بیگدلی، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد، افزود: روز گذشته (4 آبان ماه) ارگان های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ارگان های حیاتی اهدا شده در دوازدهمین اهدای عضو سال جاری زنجان، تصریح کرد: قلب، کلیه ها و کبد جوان اهل زرین رود از توابع خدابنده منجر به نجات جان چهار هموطن از مرگ حتمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو در زنجان به ایستگاه سیزدهم رسید

اهدای عضو در زنجان به ایستگاه سیزدهم رسید